Довідка про звернення громадян, що надійшли до виконавчого комітету Веселівської селищної ради за 2013 рік.

Питання практичної реалізації громадянами права на звернення регулюються на сьогодні Законом України від 2 жовтня 1996 року "Про звернення громадян", Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації", Закону України  від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування".
Забезпечуючи і захищаючи конституційні права і законні інтереси жителів територіальної громади, виконавчий комітет Веселівської селищної ради, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», надавав протягом 2013 року максимальну допомогу в вирішенні індивідуальних і колективних заяв, клопотань, скарг і пропозицій  громадян. Особлива увага була приділена вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди,  багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни,  які потребують соціального захисту та підтримки. 
Так, за 2013 рік до Веселівської селищної ради від громадян  надійшло 530 звернень, з них 197 звернень -  на особистому прийомі. 
У структурі звернень загалом переважають заяви – 98%, пропозиції – 1% та скарги – 1%.
Результати проведеного аналізу свідчать, що загальна кількість отриманих звернень у 2013 в порівнянні з 2012 роком зменшилась на 100 звернень. 

Довідка про звернення громадян, що надійшли до виконавчого комітету Веселівської селищної ради за 2013 рік.

В цілому за 2013 рік громадянами було порушено 530 питань. В звітному році спостерігається зменшення кількості звернень громадян з питань соціального захисту (227 звернень в 2012 році проти 191 звернення в 2013 році), з питань земельних відносин - майже не змінилось (на 2 звернення зменшилось) 150 (2012 рік) та 148 в 2013 році. Зменшилась кількість звернень, в порівнянні з минулим роком, з питань  житлової політики (21 звернення в 2012 році проти 8 звернень в 2013 році), з житлово-комунального господарства на 10 звернень збільшилось (41 звернення 2012 року проти 51 звернення 2013 рік).

Довідка про звернення громадян, що надійшли до виконавчого комітету Веселівської селищної ради за 2013 рік.

 

До селищної ради переважно зверталися найменш  соціально незахищені категорії громадян, люди похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність. Від ветеранів праці,дітей війни, пенсіонерів надійшло 11 % від загальної кількості звернень, від багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 21 %. Таким категоріям населення протягом року приділялася особлива увага у вирішенні  проблем.
Матеріальної допомоги виплачено 93 громадянам, з них 18 громадянам – матеріальна допомога на поховання. Загальна сума коштів 37 618,30 грн.
Позитивно вирішено 81 % звернень, на 16,7%  звернень – надано чітке роз’яснення,  1,5% - відмовлено в задоволенні.
Повторних звернень 3, проти 2 торік. (земельні питання).
З метою поліпшення роботи зі зверненнями громадян, на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» розпорядженням селищного голови №19 від 21.01.203 р. затверджено графіки проведення особистих прийомів громадян посадовими особами Веселівської селищної ради. До селищного  голови, його заступників  під час проведення особистих прийомів звернулося 197 жителів селища. Так за 2013 рік до селищного голови звернулося 53 громадянина, до заступника селищного голови – 29 громадян, до секретаря ради – 64 громадянина, до керуючої справами виконкому ради – 51 громадянин. Питання, які були підняті громадянами під час прийому ретельно розглядалися, заявнику давалися відповідні роз’яснення, а якщо вирішити питання безпосередньо під час проведення особистого прийому було неможливо, воно залишалося  на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.
Для можливості громадянам зберегти час, вирішити питання, що їх хвилюють безпосередньо по телефону, затверджено  (розпорядження №19 від 21.01.2013р.)графік проведення гарячої телефонної лінії селищним головою. 
Спеціалістами  селищної ради  проводиться систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян для виявлення причин, що їх породжують, а також найбільш гострих проблем, які потребують негайного вирішення. Особлива увага приділяється  повторним зверненням громадян. Звернення громадян, які потребують колегіального обговорення  та прийняття  рішення розглядалися на  засіданнях комісій, виконкомах та сесіях.
Що стосується виконавської дисципліни, слід зазначити, спеціалісти селищної ради дотримуються встановлених термінів розгляду звернень громадян, які надходили на їх адресу. Було акцентовано увагу виконавців на забезпечення всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об'єктивного розгляду звернень громадян. 

Спеціаліст селищної ради   І.М. Чорна



Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Коментарі:

Залишити коментар