Звернення громадян за 2015 рік.

Аналітична довідка
Робота зі зверненнями громадян здійснюється згідно вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови райдержадміністрації від 29.12.2012 р. №378 «Про стан виконання Закону України «Про звернення громадян» у Веселівському районі». Селищна рада має в наявності Інструкцію з діловодства та, при розгляді звернень, керується нею. Положення  про порядок розгляду звернень громадян затверджено розпорядженням селищного голови № 19 від 21.01.2013 р.
Селищний голова, секретар ради та керуюча справами виконкому ради  здійснюють особистий та виїзний  прийоми громадян, згідно графіків, затверджених розпорядженням селищного голови від 10.01.2014 р. №11, та у непередбачений графіком час.  Також запроваджено з 21.02.2014 року Єдиний день прийому громадян в Веселівській селищній раді, згідно розпорядження селищного голови №17 від 21.02.2014 р. « Про запровадження Єдиного дня прийому громадян в Веселівській селищній раді». Дані розпорядження оприлюднені  на інформаційному стенді  в приміщенні селищної ради. За  2014 рік -  звернень не надходило.
 Прямі «гарячі» телефонні лінії  проводяться  1 раз на квартал. Розпорядження селищного голови №11 від 10.01.2014 р. « Про забезпечення виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Дане розпорядження оприлюднено на інформаційному стенді  в приміщенні селищної ради.  За 2014 рік  звернень на  пряму  телефонну лінію не надходило. 
«Телефон довіри»  запроваджено з 21 січня  2013 року (розпорядження селищного голови №20 від 21.01.2013 року «Про роботу «Телефону довіри» у Веселівській селищній раді». Дане розпорядження оприлюднено на інформаційному стенді  в приміщенні селищної ради. Протягом 2014 року  звернень на «телефон довіри» не надходило.
 Інформаційний стенд розміщений на І  та ІІ поверхах селищної ради, на якому вивішено нормативно-правові документи (підтримуються в актуальному стані), щодо конституційних прав громадян на звернення. Також присутні зразки звернень з надання публічної інформації.  Підсумки роботи  зі зверненнями громадян, що надійшли до  виконавчого комітету Веселівської селищної ради   публікуються   на сайті селищної ради .
Згідно номенклатури справ, яка затверджена  на засіданні виконавчого комітету  селищної ради  рішенням  від 31.03.2001 року №31 «Про затвердження  номенклатури  справ» є в наявності журнали обліку прийому громадян селищного голови з індексом 01-38, заведений 12.01.2012., за 2014 рік прийнято  88 громадянин, секретаря селищної ради , з індексом 01-36, розпочато 01.07.2010 р., прийнято за 2014 рік -  61 громадянин,   керуючої справами виконкому ради, з індексом 01-38, розпочато 04.01.2006 р., прийнято за 2014 рік  -  63 громадянина,  журнал реєстрації пропозицій, заяв та скарг громадян, з індексом 01-36, розпочато 01.01.2012 р., прийнято письмових звернень за 2014 рік  від 267 громадян. 
Всього до селищної ради звернулось 522 громадянина, з них письмових звернень  - 268. Колективних - 2, повторних - 4. Найвищою серед загальної кількості звернень громадян, це  питання соціального захисту населення – 130 (всього виплачено матеріальної допомоги 107 громадянам, на загальну суму 43 680 грн., з них 15 громадян  - 3825 грн – матеріальна допомога на поховання), далі йде питання землеустрою – 112, благоустрою  – 32, житлової політики – 8, інші -  183. В порівнянні з 2013 роком загальна  кількість звернень зменшилась на 50 звернень. 
              Позитивно вирішено 410 звернень, на 61 звернення - надано чітке роз”яснення, на 8 звернень – відмовлено в задоволенні.
               Селищною радою здійснюється постійний контроль  за дотриманням чинного законодавства при розгляді звернень громадян, в тому числі за забезпеченням своєчасного і якісного розгляду звернень та наданням письмових відповідей заявникам у встановлені терміни.


Спеціаліст селищної ради                                            І.М.Чорна 


Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Коментарі:

Залишити коментар