До антикорупційного проекту "Пульс" звернулись 19 запорізьких платників

 Саме стільки звернень від платників податків Запорізького регіону надійшло до сервісу 
Державної фіскальної служби України "Пульс". Наразі 17 питань, з якими зверталися заявники, 
вирішено, ще по двох зверненнях триває розгляд. 
        Аналіз тематики показав, що 10 сигналів від платників стосувались системи електронного
 адміністрування ПДВ, 5 – питань подання звітності та реєстрації податкових накладних.
         Інформаційний сервіс "Пульс" – це один з інструментів боротьби з корупцією в органах
 ДФС. На цю "гарячу телефонну лінію" може звернутися кожний громадянин з питаннями на
 податкову та митну тематику та щодо роботи податкових органів. "Пульс" працює за принципом
 зворотного зв'язку – оператори не тільки приймають звернення, але і повідомляють про
 результати перевірки та вжиті заходи.
        Номер цілодобової телефонної лінії сервісу "Пульс": (044) 284-00-07.
        
Головне управлянні ДФС у Запорізькій області

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Коментарі:

Залишити коментар